Blog

Witamina D wzmacnia działanie leucyny

Dodanie leucyny do posiłku wysokobiałkowego jest jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie anabolizmu mięśniowego. Teraz francuscy naukowcy odkryli, że efekt możne spotęgować przyjmowanie cholekalcyferolu – witamina D.

Naukowcy odkryli, że im wyższe było stężenie witaminy D, tym silniejszy był efekt anaboliczny. Okazało się, że witamina D poprawia wrażliwość receptorów insulinowych i wielu białek sygnałowych – anabolicznych.witamina d

Badanie to pokazuje, że witamina D nie tylko wpływa na poziom testosteronu, jak piszą wszyscy dookoła. Ma dużo więcej zalet dla osób pracujących nad wymarzoną sylwetką.

Jeszcze jedną ważną informację otrzymaliśmy od badaczy z Cleveland. Mimo dość małej grupy badawczej stwierdzili oni, że witamina D przyswaja się dużo lepiej, gdy przyjmowana jest z głównym posiłkiem. Dla miłośników sportów sylwetkowych będzie to zapewne posiłek potreningowy. Biorąc pod uwagę pierwszą informację, okazuje się to bardzo dobrym pomysłem.

Zatem hasło – więcej mięśni dzięki witaminie D nabiera teraz innego wymiaru.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *